Joan, geboren en getogen in Amsterdam, verhuisde voor de liefde naar Breda, waar ze twee jaar samenwoonde met haar ex, maar die relatie strandde. ‘Ik heb veel liefdesverdriet gehad en dacht: ik ga hier nooit meer uitkomen.’ De twee hebben een omgangsregeling voor hun dochter Jazzy. Doordeweeks is ze bij Joan, in de weekenden bij hem. ‘We gaan goed met elkaar om en dat moet ook: voor Jazzy is het belangrijk dat onze band gezond blijft.’
Terug naar Amsterdam
Inmiddels woont Joan weer bij haar ouders in Amsterdam. ‘Natuurlijk had ik het liefst een gezinssituatie gewild, daar heb ik altijd van gedroomd, maar dat is nu eenmaal niet het geval en eigenlijk is dit veel gezelliger: nu zit ik niet met één man thuis, maar met vrienden, vriendinnen en familieleden. Ik heb een auto voor de deur, kan gaan en staan waar ik maar wil en neem Jazzy overal mee naartoe.’


